كارتن سازي آوين پك

توليد جعبه هاي بسته بندي كارتني و مقوايي

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

كارتن سازي آوين پك

۴ بازديد

كارتن لمينتي
كارتن سازي آوين پك
 با تجربيات چندين ساله در زمينه توليد جعبه كارتن هاي سينگل فيس(2لايه)، 3لايه، 5لايه و 7لايه لمينتي دايكاتي و معمولي و همچنين ساخت انواع جعبه هاي مقوايي با جنس ايندبرد، پشت طوسي، گلايه و تحرير در مدل هاي چهاردرب، كيبوردي، زيره رويه، ته قفلي، درب دارويي و غيره براي بازار داخلي و صادراتي را توانسته به صورت رقابتي با كيفيت و قيمت مناسب به صورت سفارش توليد و به تمام نقاط كشور ارسال نمايد.

بيشتر بدانيد: نمونه جعبه و كارتن بسته بندي انواع محصولات

نحوه محاسبه قيمت كارتن

محاسبه قيمت كارتن و جعبه بسته بندي با مدل هاي گوناگون داراي مواردي جهت مشخص شدن قيمت دقيق ميباشد. اين موارد عبارتند از نوع جنس و تركيب، چاپ، مدل، ابعاد، تيراژ توليدي از مهمترين مواردي هستند كه در استعلام قيمت كارتن و جعبه هاي بسته بندي تاثير گذار هستند.

بيشتر بدانيد: محاسبه آنلاين قيمت جعبه و كارتن بسته بندي در كمتر از 2 دقيقه

كارتن لمينتي

كارتن لمينتي فرايندي در توليد كارتن است كه توسط دستگاه هاي و ماشين آلات كارتن سازي و بسته بندي اتوماتيك و نيمه اتوماتيك انجام ميشود.

بيشتر بدانيد: كارتن لمينتي و انواع آن به همراه عكس

اين فرايند به اين صورت است كه طرح چاپي با چاپ افست بر روي مقواي مورد نظر شده و به مقواي فوق پس از چاپ پوستر گفته ميشود سپس پوستر را با چسب كارتن سازي سيليكات بر روي كارتن مدنظر چسبانده ميشود.

جعبه هاي مقوايي

جعبه هاي مقوايي اصطلاحي به اسم گرماژ وجود دارد كه مشخص كننده ضخامت مقوا ميباشد. در اين نوع جعبه ها ديگر آثاري از كارتن نيست و فقط جعبه سازي با مقوا صورت ميپذيرد. زماني كه نوع مقوا ائم از ايندربرد، پشت طوسي، گلايه و يا تحرير انتخاب و گرماژ مدنظر در نظر گرفته شد طرح چاپي بر روي مقوا چاپ شده و ديگر كار تمام ميشود.

جعبه مقوايي

كارتن فلكسويي

كارتن فلكسويي فقط از كارتن 3لايه، 5لايه و 7 لايه تشكيل ميشود. در اين حالت پس از انتخاب تركيب كارتن و تعداد لايه هاي آن و نوع فلوت ش، ميبايست طرح چاپي طراحي شده بر روي آن چاپ شود. در نظر داشته باشيد در اين حالت چاپ مستقيم روي كارتن اعمال ميشود و كيفيت كمتري نسبت به چاپ افست روي جعبه هاي مقوايي و كارتن هاي لمينتي دارد. ولي نسبت به آنها ارزان تر است.

كارتن فلكسويي

كارتن پستي

كارتن پستي براي ارسال بار به درب خريدار انجام ميشود. كارتن پستي سايز هاي مختلفي دارد كه در ادامه با آنها آشنا ميشويد. كارتنهاي پستي ميتوانند بدون چاپ باشند و يا چاپ دارد و بيشتر وقت ها از چاپ فلكسو بر روي آنها استفاده ميشود. كارتن هاي پستي عمومي آرم و علائم اداره پست را دارند و بعضي ها هم همانند تصوير زير لوگوي كسب و كار خود را به صورت سفارشي بر روي كارتن درخواست چاپ ميدهند.

كارتن پستي

كارتن پستي سايز 1

كارتن پستي سايز 2

كارتن پستي سايز 3

كارتن پستي سايز 4

كارتن پستي سايز 5

كارتن پستي سايز 6

كارتن پستي سايز 7

كارتن پستي سايز 8

كارتن پستي سايز 9

كارتن اسباب كشي

كارتن اثاث كشي يكي از كارتن هاي بسته بندي ديگر است كه همه انسان با آنها كموبيش سروكار داشته اند. اين نوع كارتن هاي براي حمل اثاث خانه و اداره جات مورد استفاده قرار ميگيرند. اگر از كارتن اسباب كشي مناسب استفاده نشود بيشتر وسايل در جابجايي دچار آسيب و يا شكسته ميشوند.

كارتن اسباب كشي
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.