جعبه و کارتن بسته بندی های خرما چرا باید مقوایی باشد؟

توليد جعبه هاي بسته بندي كارتني و مقوايي

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

جعبه و کارتن بسته بندی های خرما چرا باید مقوایی باشد؟

۸ بازديد

کارتن و جعبه مقوایی خرما
جعبه و کارتن بسته بندی های خرما چرا باید مقوایی باشد؟ این سوال ما نیست، سوالیست که در ذهن صادر کنندگان خرما و تولید کنندگانش سایه انداخته است و از زبان ما جاری میشود، و پرداختن به آن به خاطر خودمان نیست؛ فقط برای افزودن به دانستنی های ذهن فعالان حوزه ی خرماست؛ اما چرا این سوال را پرسیدم؟
قبل از پرداختن به این سوال بهتر است در نظر داشته باشید جعبه و کارتن خرما دلایلی دارند که از مقوا ساخته میشوند و کارخانجات کارتن سازی به خوبی به این موضوع واقف بوده و سطح نیاز کشور را میدانند.

 

جنس بسته بندی، حس امنیتیست که طیف اصلیه تولید کنندگان خرما از آن بهره میبرند، برای راحتیه خیالشان از سلامت محصول، زیرا صاحبان نخل های بلند فقط به فکر رسیدن و چیدن نیستند؛ آنها به چینش خرما در بسته بندی و رسیدن به دست مشتری هم میاندیشند. پس فهمیدن جنس جعبه های خرما برای تمام نخل داران اصل داستان است.

به غیر از آن، فهمیدن جنس بسته بندی خرما به شناخت انواع چاپ ها ی احتمالی و انواع طرح ها کمک میکند، زیرا هر چاپی در چهارچوب جنس بسته بندی تعریف میشود.

اما پاسخ این پرسش و علت بسته بندی های مقوایی برای خرما چیست؟برای جواب سوال ما ابتدا باید جعبه های مادر و بچه جعبه را شناخت.

جعبه خرما مادر چیست و چه کاربردی دارد؟

در بسته بندی اکثر محصولات، جعبه هایی وجود دارند که در حجم کوچک تر داخل جعبه های بزرگ تر قرار میگیرند، به جعبه های بزرگ تر مدل مادر  و به جعبه های کوچک تر مدل بچه جعبه میگویند.

اما در میان جعبه ها نیز کودک سالاری وجود دارد؛ یکی از بزرگترین تبعیض ها بین جعبه مادر و جعبه کودک نوع چاپ است.

برای تولید جعبه های بچه از چاپ های افست استفاده میشود، چیزی که جعبه های مادر در خواب هم نمیبینند؛ زیرا آنها محکوم به چاپ های فلکسویی و ساده هستند. و تنها وظیفه  آنها حمل بچه جعبه های شکیل و با چاپ افست میاشد.

البته انتخاب چاپ های فلکسویی و ورق کارتنی برای کارتن های مادر طبیعیست، چاپ ساده روی آنها به دلیل اینکه در معرض دید مشتری هدف نبوده و هدفی جز حمل و حفاظت جعبه های اصلی(بچه جعبه) ندارند انتخاب منطقیست، و به دلیل افزایش استحکام جعبه ها در حین صادرات و حمل و نقل و عدم تاثیر پذیری از دما و نفوذ رطوبت به داخل جعبه ها، استفاده از ورق های کارتنی در جعبه های مادر انتخابی مناسب است.

جالب اینجاست، تازه به قسمتی رسیده ایم که قرار است پاسخ خود را بگیرید؛ با این توضیحات به نظر شما دلیل اصلی استفاده از ورق های مقوایی در جعبه های خرما(بچه جعبه) چیست؟

جواب؛هیچ چیز، از ابتدا همین بوده و خواهد بود و انحصار بسته بندی جعبه های خرما در دست ورق های مقوایی میباشد.

ابعاد جعبه های خرما به چه صورت است و انواع آن چیست؟

هرم های طراحی طبق گرم ها رسم میشوند؛ این قصه ی بسته بندی خرماهاست و ابعادی که به قالب آنها شکل میدهند.

چقدر خرما در هر بسته بندی میخواهید؟ دویست گرم باشد یا چهارصد گرم؟ ششصد گرم باشد یا یک کیلو؟طبق خواسته شما پاشنه ی تولید میچرخد.

 مانی فست بیزنس در عصر ما یعنی میلی متر به میلی متر جعبه ها! اما نمایی از لیست ابعاد این جعبه ها در ادامه قابل مشاهده است.

جعبه خرما کیبوردی

طول: 18

عرض:12

ارتفاع:4

جعبه خرما خاصویی تلسکوپی با زیره رویه

طول:15.5

عرض:9.5

ارتفاع:5.5

جعبه خرما خاصویی کشویی

طول : 11

عرض:17

ارتفاع: 4

جعبه خرما تکی یا تک نفره

طول :4.5

عرض : 3

ارتفاع : 3

کارتن مادر خرما زرد رنگ :

طول: 33

عرض: 20.5

ارتفاع: 17.5

کارتن مادر خرما سفید رنگ:

طول : 32

عرض : 20.5

ارتفاع : 18

 

کارتن مادر خرما سفید رنگ( مضافتی بم):

طول : 33

عرض : 20.5

ارتفاع : 17.5

 

جعبه خرما با چاپ فلکسویی :

طول : 20.5

عرض : 13

ارتفاع : 9.5

جعبه خرما لمینتی کیبوردی :

طول : 15.5

عرض : 9

ارتفاع: 5.5

جعبه خرما یک کیلویی چاه چرخ

طول :14.5

عرض : 10

ارتفاع: 10

 

انواع بسته بندی های خرما و نمونه پک های آن

رطب ها رتبه ی اول را در صادرات دارند،طبق همین قاعده طاقچه نمونه های آن باید شلوغ بوده، تا در عرصه های مختلف بین المللی لایق حضور و جلوه گری باشند، که این نمونه ها از مصارف خانگی تا زینتی امتداد یافته و یافته های ما را در این حیطه گسترش میدهند.

انواع نمونه ها وبسته بندی که تاثیر بسیاری در فروش و صادرات دارند الگوهایی مانند مضافتی، پیارم، کبکاب، کارتن خرما کشویی، جعبه طلق دار، کارتن شاهانی، کارتن خرما لمینتی، کارتن خرما ده کیلویی صادراتی، جعبه خرما طلا کوب دار لاکچری، کارتن مادر و بچه جعبه خرما صادراتی و کفی خرما میباشند.

بسته بندی خرمای خوب و ویژگی های آن چیست؟

رقبا، رقبا ، رقبا... من خوب میدانم که این کلمه مانند مهمان ناخوانده مغز شما را به عنوان یک تاجر یا صادر کننده درگیر میکند.

اگر دیر بجنبید رقبای شما هم خرما و هم خدا را برده اند؛ و شما خواهید ماند و بسته بندی های ساده و و چاپ های بی کیفیتی که دیگر به مانند گذشته از آن ها استقبال نمیشود،با این که طعم خرما های شما لب سوز و لب دوز است اما طرح آنها هیچ چشمی را به خود نمیدوزد. و تنها هسته هایش برای شما باقی خواهد ماند.

بعد از مطالعه مقاله تا اینجا به خوبی فهمیده اید تنها ورق مورد استفاده در جعبه های خرما ورق های مقوایی است. و ورق های مقوایی استعداد بسیاری در قابلیت پذیرش انواع چاپ ها و خدمات بعد از چاپ را دارند.

هنگامی که به عنوان یک تاجر خرما انواع چاپ و ارزش آن ها را شناختید، و به خوبی دانستید که چاپ افست چیست دیگر به جای پا روی پا انداختن و سفارش جعبه های بی کیفیت روی سطح کارتن های خرما پافشاری خواهید کرد.

از کجا کارتن خرمای خوب بخرم؟

این سوال در ذهن شما ایجاد شده است؟ خوب تبریک میگویم شما دید جدیدی نسب به بسته بندی های خرما برنده شده اید!

اما تازه زمان باز کردن جعبه ایست که داخل مغز شما افتاده است؛ زیرا درون آن پر از ایده های نوع و تازه میباشد، ایده هایی که شما را به بهترین شرکت های بسته بندی سوق میدهد.

سر نخ اول که شما را به انتخاب درست سوق میدهد بررسی طراحی شرکت های جعبه سازی برای تولید کنندگانی که قبل از شما به این شرکت سفارش داده اند میباشد و میزان زیبایی و کیفیت آن ها.

سر نخ بعدی سر در آوردن از میزان اعتبار و تاریخ فعالیت آنهاست و دامنه مشتریانی که با آنها فعالیت میکنند.

نقشه  بعدی که به دست شما میدهیم، تجربه آنها در حیطه فعالیت شماست؛ زیرا داد و ستد بسیار با نخل داران و تاجران خرما سبب میشود که شرکت کارتن سازی غالب طرح های مورد علاقه و مشتری پسند را شناخته و طبق آنها تولیدات بعدی خود را پیشرفت دهد.

بنابراین بهتر است خود را موش آزمایشگاهیی شرکت های کم تجربه قرار نداده و با نام های تجاریه بزرگ و فعال در زمینه تولید کارتن و بسته بندی خرما همکاری کنید.

در این زمینه اگر احساس نیاز به اطلاعات بیشتر در خصوص جعبه های مخصوص خرما دارید مشاوران ما در سایت میتوانند بهترین راهنمایی را خدمت شما عرضه دارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.