کارتن بسته بندی شال، روسری و چادر ملی حجاب

توليد جعبه هاي بسته بندي كارتني و مقوايي

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

کارتن بسته بندی شال، روسری و چادر ملی حجاب

۵ بازديد
کارتن بسته بندی شال، روسری و چادرملی حجاب
کارتن بسته بندی شال، روسری و چادر ملی حجاب دختران سماء در کارتن سازی آوین پک تولید شده است. امروز براتون این جعبه رو تدارک دیدیم تا هم از ویژگی هاش براتون صحبت کنیم و اینکه اصلا چرا برای این نوع کالا و محصولات بسته بندی این چنینی نیاز است؟ در ادامه خواهیم گفت فوت و فن تولید این کارتن کیبوردی لمینتی دسته دار که چرا میتونه برای این کالا متناسب باشه.نوع کارتن بسته بندی شال، روسری و چادر ملی حجاب

به دلیل اینکه این نوع کالا از دسته پوشاک، لباس و البسه میباشد وزن زیادی نداشته و مقاومت جعبه خیلی مهم نخواهد بود. از طرفی این محصول جزء آن دسته از محصولات آسیب پذیر مثل مواد غذایی یا شکستنی ها نیستند. پس میتواند ترکیب و مقوا لایه های کارتن بسته بندی از ارزان تر گرفت و بیشتر برای ویژگی های جعبه و یا چاپ و طراحی آن کنار گذاشت.کارتن بسته بندی کیبوردی لمینتی دسته دار شال و روسری
ویژگی های این جعبه کارتن بسته بندی پوشاک را به صورت فهرست نام خواهیم برد و مختصر در خصوص هر کدامشان در صورت لزوم توصیح داده خواهد شد.

+ چاپ: افست
 
+ فرایند: کارتن لمینتی

+ مدل: کیبوردی دسته دار

+ لایه: کارتن 3 لایه
کارتن لمیتنی کیبوردی سه لایه دسته دار چادر ملیاگر در نظر دارید برای بسته بندی لباس تولیدی خود از این نوع بسته بندی استفاده کنید لازم است بدانید میتوانید تمام ویژگی های جعبه مذکور را تغییر دهید مثل سایز یا مدل و یا چاپ. زیرا در بیشتر مواقع ویژگی های جعبه به نسبت کالا برای آن در نظر گرفته میشود.
برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در خصوص انتخاب جعبه بسته بندی مناسب کالای خود، میتوانید با کارشناسان فروش مجموعه بزرگ کارتن سازی آوین پک در تماس باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.